התפקיד מגוון וכולל אחריות לתשתית האירגונית של העמותה בתחומיי האדמיניסטרציה, כספים וכוח אדם, ועבודה מול גורמים מרובים כולל צוותי חצרות בפריסה ארצית, מנכ”לית העמותה, וגורמים חיצוניים.
התפקיד כולל:
- בקרת הנהלת חשבונות – הוצאות והכנסות, דיווחים כספיים
- ניהול ותכנון תזרים הארגון ומעורבות בהכנת תקציבים יחד עם מנכ”לית העמותה
- הכנת תשלומים ומשכורות
- עבודה מול רו”ח, בנק ועו”ד
- עבודה אדמיניסטרטיבית מול קרנות, משרדים ממשלתיים ורשויות מקומיות
- אחראיות לתפעול משרדי שוטף וסיוע בניהול לוגיסטי של החצרות
- עבודה מול נותני שירותים וספקים
- אחראיות על משאבי אנוש, כולל רווחת עובדים, חגים, אירועים ועוד
- סיוע בתפעול אתר האינטרנט, עמוד הפייסבוק ורשימת התפוצה של העמותה
- סיוע בהפקת אירועי התרמה, ימי עיון, ועדות ומפגשים עם תורמים
כישורים נדרשים
- מחויבות לערכי הארגון וליצירת שינוי חברתי עבור נערות וצעירות
- ניסיון מוכח של שנה לפחות בניהול אדמיניסטרטיבי ו\או ניהול כספים
- היכרות עם עולם העמותות
- תואר ראשון
- יחסי אנוש מצוינים, סבלנות ויכולת עבודה עצמאית ובצוות
- אחראיות, תשומת לב לפרטים, ראייה רחבה ויכולות סדר וארגון גבוהות
- שליטה טובה ביישומי מחשב – תוכנות אופיס, PDF
- אנגלית ברמה גבוהה – יתרון
- משרדי העמותה נמצאים ביפו
- מסגרת התפקיד: 50% משרה (שעות גמישות), תחילת עבודה בחודש אוקטובר 2017
קורות חיים יש לשלוח ל:office@hatzer.org.il
לצערנו, רק פניות מתאימות יענו
*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד